Marie Metelková / ateliér Loskot Prokeš

3. ročník / umění / ateliér Loskot Prokeš


POLARITAV

tomto semestru bylo za úkol vytvořit v 3D programu Blender svůj virtuální pokoj a s ním dále pracovat. Já jsem pracovala se svou karanténní místností – svým pokojem jako takovým. Od původního návrhu odrazu této místnosti na stěně, jsem se dopracovala ke dvěma identickým místnostem, odlišujícím se něčím specifickým – barvou.V místnosti, ve které se nacházíme je dřevěný nábytek, bílý hrnek na stole, žluté zdi atd. V druhé místnosti, do které můžeme pouze nahlížet a přemýšlet, jestli se jedná o odraz, nebo o druhou identickou místnost. Vidíme to samé vybavení, pokoj je však v inverzních barvách – díváme se na negativ místnosti, ve které stojíme.Divák se ocitne v klasickém obyčejném pokoji, ale nahlíží do jeho až fauvisticky působícího dvojčete.